Alaçatı’ da Meyhane Kültürünü
10 Yılı Aşkın Süredir Yaşatıyoruz.

Meyhanemizde günlük taze deniz mahsülleri ve ege’nin eşsiz yeşillikleriyle hazırlanan salata ve mezeleriyle enfes lezzetler sunmaktadır.

LEBLEBİLİ
MEYHANE

Meyhane Kültürü
Bol Çeşitli Menü
%100 Kalite

Ege’nin eşsiz lezzet kültürünü, %100 taze günlük deniz mahsulleri, özenle hazırlanan zengin meze çeşitleri ve seçkin tatlarla aynı sofrada buluşturuyoruz. 2016 yılından bu yana canlı müzik eşliğinde keyif dolu akşamlar sunuyor, leblebili tatlımız gibi bize özel lezzetlerle gecelerinize unutulmaz bir final katıyoruz. Her sofrada samimiyeti, kaliteyi ve lezzeti paylaşmak için sizleri bekliyoruz.

Değerli Yorumlarınız

Ziya Mutlu
6 gün önce

Songul Bayramoglu
bir hafta önce

Zeynep hanımın değdiği her yer çiçek bahçesi olur. Atmosfer, mezeler ve personel süper...

Tugba Cakir
bir hafta önce

Dörtler tekel Kırcı
bir hafta önce

Aile ortamı sıcak ve karşılama, hizmet mezelerine varana kadar çok iyiydi. Kesinlikle gelinmesii gereken yerlerden bir tanesi

Buğra Kılıç
bir hafta önce

Mezeler on numara. Seda Hanım baştan sonra gerçekten çok ilgiliydi. Son olarak sadece bu meyhanede olan tatlı tam bi efsane.

Ali Eren ÖZDEMİR
bir hafta önce

Her zamanki gibi leblebili.Erkay abimin ilgi alakası için teşekkürler.

Batuhan Tural
bir hafta önce

Seda abla gerçekten çok tatlı bir insan. Mekanda bölgedeki yerlere göre daha nezih kalıyor ayrıca buna rağmen fiyatta Alaçatı ortalamasının altında. Her şey için teşekkürler 🙏🏽

Sıraç Cesur
bir hafta önce

Müdavimiyiz çok samimi ortam herkesse tavsiye ederim

GAMZE UZ
bir ay önce

Lezzetlerini mi güler yüzlerini mi anlatsam bilemedim. 🥰 Her şey çok güzeldi ama karides ve ahtapot ayrı bir seviyeydi. Kendilerine has soğuk mezelerinden enginar salatası, cevizli kabak ve patlıcan dövme kesinlikle denenmeli. Bal badem tatlısını da unutmamak lazım. Mükemmel bir sondu. Bu harika gece için çok teşekkür ederiz.

Ahtapot ızgara ve bal badem harikaydı işletmeye teşekkür ederiz tekrar gelicez tavsiye ediyoruz

Xxxx Zzzz
bir ay önce

Garsonların ilgisinden mekan sahibi seda hanımın tutumuna herşey dört dörtlük gözünüz kapalı tercih edebilirsiniz mezeler çok lezzetli, bal badem tatlısı yemeden kalkmayın kesinlikle

Aybige Kızılsal
4 hafta önce

Bugün akşam Alaçatı’da geçirdiğimiz en keyifli akşamlardan biriydi ✨ Mezeler inanılmaz lezzetliydi, ortam tam olması gerektiği gibi samimi ve şıktı. Ama gecenin en güzel kısmı kesinlikle işletmeci Seda Hanım’ın ilgisi ve enerjisiydi 🫶🏻 Kendimizi resmen misafir gibi değil arkadaş ortamındaymışız gibi hissettik. Servis çok özenliydi, her şey eksiksiz ilerledi. Uzun zamandır bir mekândan bu kadar mutlu ayrılmamıştık. Alaçatı’ya gelen herkesin mutlaka uğraması gereken bir yer 🌙🥂

Gülden Kaplan
bir ay önce

Leblebili Meyhane için yorumumuz tamamen samimiyete dayanarak başladı diyebilirim. İşletme sahiplerinin sıcaklığı ve enerjisi bizi içeri çeken en büyük sebepti. İyi ki de gitmişiz. Yediğimiz her şey gerçekten inanılmaz lezzetliydi. Mezeler hem çok taze hem de özenle hazırlanmıştı, ara sıcaklar ise tam kararındaydı. Her gelen tabakta emeğin ve kalitenin hissedilmesi çok güzeldi. Ama bence bu mekanı özel yapan sadece yemek değil, ortamın verdiği his. Alaçatı’nın ruhunu tam anlamıyla yaşatan, insanı rahat hissettiren çok keyifli bir atmosferi var. Güzel yemek, samimi insanlar ve hoş bir akşam bir araya gelince ortaya gerçekten unutulmaz bir deneyim çıkmış oldu. Alaçatı’ya gelen herkesin en az bir akşamını burada geçirmesini tavsiye ederim. Çok teşekkür ederiz ❤️

Atalay Gürsoy
bir ay önce

Çalışanları olsun Güler yüzlü patron abla olsun o kadar tatlı ve iyilerdi ki. Çok memnun kaldık çeşmeye her geldiğimiz geliceğimiz bir yer oldu burası. Bu arada ablaya leblebenin hikayesini sorduk. Atatürk’ün her rakı sofrasında leblebinin olduğunu söyledi ve kendileri de Selanik göçmeniymiş ayrıca mekanın her yerinde Atatürk’ümüzün fotoğrafları vardı. Ablamızın Atatürk sevgiside ayrıca bizi mutlu etti. Mezelerde özellikle çok taze ve güzeldi. Gerçekten hoş muhabbet etmek masaya uygun şarkılara eşlik etmek güzel ağırlanmak güzel tatlar denemek ve memnun ayrılmak istiyorsanız mutlaka uğramanızı öneririz.

Arkadaslarımız ile gittiğimiz aile işletmesinden çok fazla keyif aldık lezzetleri ve temizliği bizi mutlu etti ahtapot ızgara ve mezelerden cevizli kabak favarimiz oldu tavsiye ediyoruz bal badem tatlısı harika

Şebnem Anıl
2 ay önce

Leblebili Meyhanesi’ne bugün geldik ve gerçekten çok memnun kaldık. Mekân tam anlamıyla eski usul, sıcak ve samimi bir meyhane atmosferine sahip. Meze-rakı keyfi yapmak için çok doğru bir adres. Mekâna ait spesiyali denedik; lezzetleri inanılmaz iyiydi. Hem porsiyonlar oldukça doyurucu hem de tatları gerçekten damağınızda kalıyor. Uzun zamandır bu kadar özenli ve lezzetli hazırlanmış mezeler yememiştik. Köpeğimizle geldik ve bizi çok güzel karşıladılar. Bu incelik ayrıca çok değerliydi. Sedat Bey özellikle çok ilgili ve nazikti, bizimle çok güzel ilgilendi. Mekân sahipleri de aynı şekilde son derece misafirperver ve samimiydi. Hem lezzet, hem hizmet hem de atmosfer açısından kesinlikle tekrar tercih edeceğimiz bir yer oldu. Güzel bir meyhane deneyimi yaşamak isteyen herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederiz.

Her şey çok lezzetliydi özellikle bal badem tatlısına bayıldık. Sahibi ve çalışanları çok ilgili ve çok güleryüzlü.

Müthiş yardımseverlik ve ilgi vardı. Herşey çok lezzetliydi. Tüm gece bizimle muhabbet edip eğlenen kişinin mekan sahibi olduğunu öğrendiğimizde mütevaziliği ve naifliği tartışmaya kapanmıştı. Yolu Alaçatıya düşen ve yemek/alkol tercihi olan herkese tavsiyemdir bu mekan

Rukiye Yesilyurt
bir ay önce

Bu meyhanede geçirdiğimiz akşam gerçekten harikaydı. Mezeler ve tüm yemekler inanılmaz lezzetliydi, her şey çok özenle hazırlanmıştı. Ortam samimi, keyifli ve huzurluydu. Özellikle işletme sahibi hanımefendi çok güler yüzlü, ilgili ve misafirperverdi. Kendimizi evimizde gibi hissettik. Gönül rahatlığıyla gelip güzel yemek yiyebilir, içkinizi keyifle içebilirsiniz. Kesinlikle tekrar geleceğiz, herkese tavsiye ederim.

elçin yener
4 hafta önce

Kız arkadaşımla son dakika karar verip gittik mezeleri ara sıcakları son derece lezzetliydi mekanın çalışanları ve Seda hanımın güzel enerjisi sayesinde inanılmaz bir akşam geçirdik alaçatıda geçirdiğimiz en keyifli geceydi kendilerine çok teşekkür ediyoruz herkese tavsiye ederiz 🙂

Melis Ustunel
3 hafta önce

Alaçatıya gidince mutlaka gidilmesi gereken bi mekan.Ortam cok samimi, yemekler mezeler efsane. Hem sohbet edip hemde şahane müzikler dinleyebilirsiniz.

Cansu Koç
bir ay önce

Ortamı lezzeti ve çalışanların ilgisi hepsi aşırı iyiydi tatlılarını kesinlikle denemelisiniz

Yiyecekler Izmir-Cesme-Alacatida yediyimiz en lezzetli yemekti. Etin tadinin lezzeti heryerinkinden farkliydi. Hizmet konusunda cok muthisdi insan kendisini evinde hissediyor. Atmosferi cok guzel insanlar burdan gecince video fotograf cekmeye basliyodu. Muzikleri insanlari cok guzel. Tavsiye ederim

Ummuhan Kose
bir ay önce

Çok samimi ve lezzetli bir mekan kesinlikle alaçatıda uğranmalı

Aleyna Berber
bir ay önce

Muhteşem bir karşılama,dostlarınızın evinin bahçesine gelmiş gibi agirlaniyor olmak çok hoşumuza gitti.Seda hanım , enerjisi ışıl ışıl bir hanimefendi güzellik sırrını neye borçlu bilmiyorum ancak kendisini yeniden görmek isteyeceğimden çok eminim

İnanılmaz güzel lezzetler ,muhteşem mekan, sıcacık ortam keyifle vakit geçirebileceğiniz Alaçatı sokakları…Mutlaka gidilmesi gereken mekan demedi demeyin 🙂

Halil Aydın
2 yıl önce

Alaçatı meyhane kültürünün güzel örneklerinden bir mekan , çok gürültülü eller havaya mekanlar gibi değil, mezeleri çok lezzetliydi , hizmet kaliteli , tok olduğumuz için yemeklere fırsat bulamadık ancak mezelerden oldukça memnun kaldık. Sokakta oturup rakı meze keyfi Atamın fotoları eşliğinde 👏🏻 alaçatıya gidip böyle bir keyif yapmak istiyorsanız tercih edebilirsiniz

Raşit Ören
11 ay önce

İşletme gayet mütevazi güler yüzlü ve lezzetli.Çok güzel hizmet aldık ,kesinlikle denemeyen kalmasın müdavimi olacaksınız.ikramları için ayrıca teşekkür ederiz.😊🫶

Mey
Blog